7. Straatparkeren

Nieuws

Foutmelding bij gebruik Key2Park

24 augustus 2017

Krijgt u bij het aanmelden van een kenteken in Key2Park de volgende melding:
“Uw sessie is te lang inactief geweest, u dient zich opnieuw aan te melden”?

Dan zijn er op de achtergrond nog openstaande sessies aanwezig die voorkomen dat u een nieuwe sessie kunt openen. U lost dit op de volgende manier op.

Gebruikt u de Key2Park app: verwijder de sessie die op de achtergrond nog open staat.
Druk hiervoor 2 keer op de homeknop van uw apparaat. U krijgt dan een overzicht van de laatst gebruikte apps. Verwijder de Key2Park app door deze naar boven of opzij te swipen (afhankelijk van uw apparaat). Pas als een openstaande sessie is verwijderd, opent u de Key2Park app opnieuw om een kenteken aanmelden.

Bezoekt u de internetpagina om Key2Park te gebruiken: sluit dan nog openstaande tabbladen.
Gebruik Key2Park altijd via de website van ParkeerService om in te loggen in uw Key2Park account om een kenteken aan te melden.

Mocht u hierna nog steeds dezelfde melding krijgen? U kunt dan uw bezoekersregeling of vergunning opnieuw koppelen. Verwijder deze eerst uit Key2Park.
Ga dan naar het E-loket en koppel de bezoekersregeling of uw vergunning opnieuw aan Key2Park.